Friday, March 23, 2012

[Dokumentari] Air Mata Gaza

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله



Semoga dokumentari ini bisa membuatkan hati-hati yang masih ada iman akan jadi berkembang, dan yang lemah akan kembali segar, yang kurang imannya maka akan bertambah lagi dan yang kuat akan menjadi lebih kental dan terus bersemangat untuk menegakkan agama Allah taala dan tidak akan membiarkan agama Islam itu dipermain-mainkan. 

Orang-orang Islam perlulah bersatu hati dalam menentang sebarang bentuk kezaliman diatas muka bumi ini. Terutama sekali yang berlaku keatas saudara sesama islam tidak kira walau dimana jua mereka berada, lebih-lebih lagi kepada saudara kita yang berada di Palastine yang secara jelas dibunuh secara kejam dan dizalimi oleh Zionis laknatullah. 

Sudah tiba masanya untuk seluruh umat Islam bangkit menentang penindasan ini. Sesungguhnya kekuatan umat Islam itu lebih kuat jika mahu dibandingkan dengan yang lainnya, bahkan terkuat di dunia ini kerana Allah telah menjanjikan kemenangan kepada umat Islam di akhir zaman. Persoalannya sekarang ini: Dipihak manakah kita berada? Menjadi penyokong dan pendokong perjuangan Islam atau menjadi pencacai kepada penzalim...?

والله أعلم بالصواب

0 comments: